پروفایل
منوی دسته بندی همه مقالات

معجون لاغری سریع شکم

در این مقاله در مورد بهترین معجون لاغری سریع شکم سعی میکنیم بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار دهیم و با ذکر دلایلی اهمیت موضوع را شرح خواهیم داد. البته در ویدیوی مربوط به این قسمت این اطلاعات به صورت کامل‌تر و با توضیحات بیشتر خدمت شما ارائه داده شده و در مقاله زیر سعی می‌کنیم خلاصه‌ای از اصول مطالب را در مورد معجون لاغری سریع شکم خدمت شما بگوییم.

 .

اساس ساخته شده معجون لاغری سریع شکم در علوم مختلف :

معمولاً درعلوم مختلف بر اساس یک سری نظریه‌هایی، ترکیباتی ساخته می‌شوند که می‌توانند هر کدام به نحوی برای لاغری و یا چربی سوزی مناسب باشند.

برای مثال:

1 : بر اساس تحریک هورمون‌های بدن:

این قسمت بیشتر در مورد استفاده از ترکیبات گیاهی است که در جاهای مختلف ترکیبات گیاهی را معرفی می‌کنند و ادعا می‌کنند که می‌تواند در لاغری ما بسیار موثر باشد، با توجه به افزایش سطح هورمون‌های چربی سوز مختلف در بدن ما.

نکته مهم در این موارد این هست که به خاطر تحریک هورمونی در این مواد گیاهی به احتمال بسیار بالا بدن از این بدن برای ساخت طبیعی هورمون‌های خود برای همیشه نیازمند این مواد گیاهی خواهد شد و دیگر خود قادر به ساخت میزان طبیعی هورمون‌ها نبوده و همواره منتظر یک تحریک است.

بنابراین شاید شما به طور موقت کاهش وزن را تجربه کنید اما پس از قطع این داروهای گیاهی و با عدم وجود تحریک به سرعت وزن شما بیشتر از حالت قبل نیز باز خواهد گشت.

2 : براساس تاثیر اسیدی و قلیایی کردن مواد غذایی:

مورد بعدی استفاده از تاثیر اسیدی کردن و یا قلیایی کردن یک سری مواد غذایی بر بدن ماست زیرا در خیلی از مقالات به این نکته توجه شده که یکی از علت‌های چاق شدن ما اسیدی بودن بدن ماست که می‌توان با مصرف مواد غذایی که باعث قلیایی شدن بدن می‌شوند به این موضوع کمک کرد.

البته این مورد با توجه به تاثیر کمتری که روی هورمون‌ها دارد و بیشتر از مسیر دیگری باعث لاغری می‌شود و منجر به وابستگی بدن نمی‌شود می‌تواند گزینه بهتری باشد. که در ادامه توصیه‌هایی برای ساخت معجون لاغری سریع شکم به شما خواهیم کرد.

3 : بر اساس افزایش سوخت و ساز بدن:

در مورد افزایش سوخت و ساز بدن نیز می‌توان به همان موردهایی که در قسمت تاثیر هورمونی اشاره شد برگردیم چرا که تقریباً با توجه به تاثیرات هورمونی می‌توانند باعث افزایش سوخت و ساز شوند و در این مورد نیز از این نوع مواد غذایی برای ساخت معجون لاغری سریع شکم استفاده می‌شود.

مواد غذایی مناسب برای ساخت معجون لاغری سریع شکم :

معجون لاغری سریع شکم

                                                                                                   روش ساخت معجون لاغری سریع شکم

با توجه به توضیحات داده شده در قسمت قبل با توجه به مواد غذایی که می‌توانند تاثیر قلیایی کردن روی بدن ما داشته باشند بهترین شان را معرفی میکنیم.

آبلیمو :

آبلیمو از مواد غذایی هست که با توجه به اسیدی بودن خود اما با ورود به بدن میتواند منجر به ایجاد یک فضای قلیایی شود و به این ترتیب از حالت اسیدی بدن بکاهد بنابراین از آبلیمو می‌توان برای ساخت معجون لاغری سریع شکم استفاده کرد.که البته در مورد میزان استفاده از آن توضیح خواهیم داد.

سرکه سیب :

سرکه سیب تنها نوع سرکه‌ای هست که می‌تواند باعث ایجاد فضای قلیایی در بدن شود و بقیه سرکه‌ها با توجه به اسیدی بودن ذات سرکه چنین خاصیتی ندارند و از این ماده غذایی نیز می‌توان برای ساخت معجون لاغری سریع شکم خود استفاده کرد.

عسل :

عسل نیز باعث قلیایی شدن بدن می‌شود در این حالت می‌تواند باعث کمک به لاغری شود اما از لحاظ دیگر با توجه به میزان بالای فروکتوز و قند موجود در عسل نمی‌توان به مقدار زیاد از آن استفاده کرد چرا که از این لحاظ می‌تواند چاق کننده باشد و فقط برای بهتر کردن طعم معجون لاغری سریع شکم می‌توان از آن استفاده کرد.

جوش شیرین :

جوش شیرین از آن دسته از مواد غذایی بسیار مناسب برای قلیایی کردن بدن هست البته باید مواظب بود که درست از آن استفاده کرد و حتماً میزان درست استفاده از آن را در قسمت پایین مطالعه بفرمایید.

گرده گل :

گرده گل هم گزینه مناسبی برای اضافه کردن به معجون لاغری سریع شکم هست با توجه به محتویات بسیار عالی از لحاظ ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌هایی که دارد می‌تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد.

میزان مناسب ترکیب و استفاده از مواد لازم برای ساخت معجون لاغری شکم :

میزان مناسب آب لیمو :

حداکثر دو قاشق غذا خوری در معجون لاغری سریع شکم

میزان مناسب سرکه سیب :

حداکثر دو قاشق غذا خوری در معجون

میزان مناسب جوش شیرین :

بسیار مهم است که به نکات این قسمت توجه کنید میزان مناسب حداکثری جوجه شیرین نصف قاشق مرباخوری هست که باید آن را در زمانی استفاده کنید که اسید معده شما ترشح نشده باشد یعنی در هنگام وعده غذا نباشد.

برای مثال قبل از خواب یا هنگام بیدار شدن از خواب وقتی که اسید معده برای هضم غذای ما ترشح نشده است. و همچنین افرادی که مشکل ریفلاکس معده به مری یا بالا آمدن اسید معده را دارند نباید از این ترکیب استفاده کنند.

نکته مهم دیگر در این مورد این هست که حداکثر به مدت یک هفته از جوش شیرین استفاده کنید و آن هم یک بار در روز و پس از آن باید ph ادرار خود را محاسبه کنید. که هر وقت ph ادرار شما به ۸ و یا بالاتر رسید حتماً باید آن را قطع کنید. اما جوش شیرین در ساخت معجون لاغری سریع شکم بسیار قدرتمند است.

میزان مناسب عسل :

با توجه به توضیحاتی که در مورد قند موجود در عسل داده شد حداکثر میزان استفاده از آن در معجون لاغری سریع شکم یک قاشق مرباخوری برای بهتر کردن طعم آن هست.

میزان مناسب گرده گل :

یک قاشق مربا خوری

توصیه های مهم آکادمی مستر رژیم در زمینه معجون لاغری سریع شکم :

حتماً به نکات مربوط به استفاده از جوش شیرین دقت فرمایید و توضیحات بیشتر را هم در ویدیوی مربوط به این قسمت مشاهده کنید که بتوانیم بهترین استفاده را از این مطلب برده باشیم.

به علاوه باید اضافه کرد که این مطالب برای کمک به لاغری سریع‌تر و بهتر کردن شرایط است اما راه اصلی برای لاغری کنترل هورمون‌ها به صورت درونی هست نه با تحریک مواد غذایی خارجی که در این مورد در دوره‌های لاغری هورمونی و دوره جامع سلامتی هارمونی هورمون‌ها راهکار کامل و جامع داده شده.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...