پروفایل
منوی دسته بندی همه مقالات

سریع ترین راه لاغری شکم و پهلو

.
.
.
در این مقاله قصد داریم در مورد سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو صحبت کنیم و مواردی را که باید در کنار همدیگر قرار بگیرند تا سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو ایجاد شود را برای شما بیان می‌کنیم.
نکته اینجاست که ورزش کردن خالی یا رژیم غذایی به‌تنهایی یا روش های دیگر به‌تنهایی نمی‌توانند سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو باشند.
بنابراین شما برای این منظور جهت دستیابی سریع‌تر به هدف لاغری شکم و پهلو باید سعی کنید از این موارد در کنار هم استفاده کنید.
.

۹ راه برای لاغری شکم و پهلو در این مورد در پائین ذکرشده:

موارد زیر از مهم‌ترین کارهایی است که مسیر را برای رسیدن به سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو برای شما هموار خواهد کرد. البته در ادامه در مورد قوی‌تری عوامل آنها در این زمینه خواهیم گفت.

1 : کاهش میزان کربوهیدرات‌ها به‌جای کاهش میزان چربی:

تحقیقات نشان داده‌اند که افرادی که به‌جای کم کردن میزان چربی، میزان کربوهیدرات بیشتری را از رژیم خود حذف کرده‌اند به مدت ۶ ماه حدوداً ۵ کیلوگرم بیشتر کاهش چربی را تجربه کرده‌اند.
از طرفی در رژیم‌هایی که میزان کربوهیدرات کمتر شده بود از دست دادن میزان بافت غیر چربی یعنی عضلات نیز کمتر بود یعنی بازهم  میزان چربی سوزی در رژیم‌های کاهش کربوهیدرات بیشتر از کاهش چربی بود. از طرفی هورمون‌ها از چربی ساخته می‌شوند و با کاهش مقدار چربی دریافتی به‌جای کربوهیدرات می‌تواند باعث اختلال در ساخت هورمون‌ها شود. توجه داشته باشم که این هورمون‌ها هستند که مهم‌ترین نقش را در سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو ایفا می‌کنند.

2 : رژیم‌های بر پایه‌ی تعادل هورمونی نه تنظیم کالری:

بر اساس تحقیقات این رژیم‌ها مقدار و سرعت چربی سوزی بیشتری دارند و مخصوصاً تأثیر گذاری بیشتری در کاهش چربی سوزی شکم و پهلودارند که در کنار کنترل استرس چندین برابر می‌شود. از جمله این رژیم‌ها مثل رژیم‌هایی که شامل تعداد وعده‌های کمتر و ساعات ناشتایی بیشتری هست مثل رژیم فستینگ. که گزینه‌ی مناسبی جهت دستیابی به سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو هست.

3 : تمرکز بر چربی سوزی احشایی در کنار زیرپوستی:

سریع ترین راه لاغری شکم پهلو

تصویر لایه های داخلی شکم شامل : چربی زیرپوستی ، ماهیچه ، چربی احشایی

از مهم‌ترین نکات لاغری شکم و پهلو موضوع چربی‌های احشایی هست که در کنار چربی‌های زیرپوست می‌تواند منجر به بزرگ نشان دادن شکم به علت چربی‌های دور احشا هست. به منظور از بین بردن این چربی‌ها،سریع‌ترین راه استفاده از رژیم‌های بر پایه تعادل هورمونی هست کهم سرعت چربی سوزی بیشتری به‌طور کلی در بدن دارند و هم مختص در ناحیه‌ی شکم و پهلو؛ که البته در کنار کنترل استرس و اضطراب تأثیر فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.

4 : داشتن برنامه غذایی به‌جای رژیم مشخص و ثابت:

خیلی از افراد در هنگام رژیم گرفتن تنها یک برگه کاغذ که روی آن غذاهای موردنظر نوشته‌شده را انجام می‌دهند. و علت اینکه چرا این کارها را انجام می‌دهند را نمی‌دانند. وقتی شما علت پرهیز از یک غذا یا استفاده از یک غذای دیگر و نحوه اثرگذاری آن بر بدن را می‌دانید باعث می‌شود که ذهن شما برای رژیم گرفتن آمادگی بیشتری داشته باشد و مدت طولانی‌تر آن را حفظ کند. به این منظور توصیه می‌شود که اصول لاغری را یاد بگیرید و تأثیر آن را برای بدن بدانید برای مثال تأثیر کربوهیدرات‌های مختلف یا انواع چربی‌ها روی بدن. نه فقط یه رژیم روی یک برگه کاغذ.

5 : تمرکز خود را از کاهش وزن بردارید و به کاهش سایز توجه کنید:

 برای مثال در انتخاب لباس مناسب دقت کنید که می‌تواند شمارا لاغرتر نشان دهد که البته این منجر به چربی سوزی نشده اما حس و حال شمارا بهتر خواهد کرد.نکته‌ی مهم دیگر در این زمینه این‌که ممکن است شما تغییر وزن زیادی مشاهده نکنید اما برای مثال شلوار شما برایتان گشاد شود که نشانه کاهش سایز هست و این برای ما اهمیت دارد.

6 : کاهش استرس:

سریع ترین راه لاغری شکم پهلو

استرس باعث افزایش چربی در شکم و پهلو میشود

یکی از قوی‌ترین کارها در مسیر سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو کنترل استرس هست.

هورمون کورتیزول که همان هورمون استرس هست در زمان استرس ترشح می‌شود می‌تواند باعث افزایش قند خون و به دنبال آن ایجاد چربی به‌خصوص در شکم و پهلو شود و از طرفی می‌تواند منجر به تجزیه بافت عضلانی نیز بشود.

تحقیقات نشان داده است که در زمان استرس چربی به میزان زیادی فقط در شکم و پهلو ذخیره می‌شود نه در قسمت‌های دیگر بدن.

که همین مورد نشانه حضور استرس مزمن در بدن شما هست که باید با تکنیک‌های آرام‌سازی ذهنی، مراقبه و مدیتیشن و همچنین ایجاد آگاهی در خود، به آرامش رسید.

7 : معاشرت با افراد دارای برنامه غذایی سالم:

تحقیقات نشان داده است وقتی خانواده دوستان و اطرافیان شما رژیم مناسب و برنامه ورزشی منظم دارند فرد می‌تواند بهتر در بحث رژیم غذایی خود و همچنین برنامه ورزشی‌اش نظم و پایبندی مناسب را حفظ کند.

8 : ورزش مناسب:

ورزش مناسب می‌تواند بیشتر درزمینه کنترل استرس و کمک به تنظیم هورمونی شما نقش داشته باشد تا اینکه مستقیماً منجر به چربی سوزی بشود اما به‌طور غیرمستقیم می‌تواند تأثیرهایی را داشته باشد ازجمله: کمک به ترشح هورمون‌های چربی سوز مثل هورمون رشد و همچنین بهبود حساسیت به انسولین.
البته که در کنار ورزش‌های هوازی که به موارد بالا کمک می‌کند می‌توانیم از ورزش‌های قدرتی متوسط نیز استفاده کنید که در عضله سازی بهتر شما و جلوگیری از تخریب بافت عضلانی کمک شایانی به شما می‌کند.
مانند فعالیت‌های همراه با وزنه در باشگاه البته خیلی سنگین یا خیلی سبک نباشد.

9 : از غذاهای فرآوری شده دوری‌کنید:

غذاهای فرآوری شده درواقع محصولاتی هستند که در کارخانه‌ها تولید می‌شوند و برای کمک به نگهداری بیشتر آنها مواد نگهدارند زیادی دارند و البته دارای مقدار زیادی چربی‌های ترانس و کربوهیدرات‌های زود جذب هستند. برای مثال :
  • انواع کیک‌ها
  • نوشیدنی‌های شیرینی
  •  چیپس
  • پفک
  •  ذرت بوداده فروشگاهی
  • سیب زمینی سرخ‌شده
  • و…

توصیه‌ی آکادمی مستر رژیم در مورد مهم‌ترین عوامل در جهت رسیدن به سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو:

در مورد سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو باید خدمت شما عرض کنم که در میان موارد بالا مهم‌ترین آنها شامل کنترل استرس در کنار انجام رژیم‌هایی بر پایه تعادل هورمونی است نه کنترل کالری.
از قوی‌ترین هورمون‌هایی که در ایجاد چربی در ناحیه شکم و پهلو تأثیر دارند می‌توان کورتیزول و انسولین را نام برد که اختلال در میزان آنها می‌تواند به‌صورت مستقیم چربی‌ها را وارد ناحیه شکم و پهلو کند و
از طرفی نیز باعث جلوگیری از چربی سوزی در این نواحی شوند. برای مثال شما هرچقدر که ورزش می‌کنید یا اینکه رژیم‌هایی بر پایه کالری را رعایت می‌کنید نتیجه مناسبی حاصل نمی‌شود.
به این منظور برای کمک به شما دوستان در دوره جامع سلامتی هارمونی هورمون‌ها با تمرکز ۱۰۰ درصدی روی کنترل استرس و تنظیم تعادل هورمونی بدن در کنار کنترل سیستم ایمنی ما به نتیجه موردنظر در سریع‌ترین زمان ممکن دست خواهیم یافت و ترکیب این عوامل در کنار هم هستند که سریع‌ترین راه لاغری شکم و پهلو را منجر می‌شوند.
البته در کنار این‌ها مزایای بسیار زیادتری ازجمله سلامت اندام‌ها و ارگان‌های بدن و همچنین پوست و مفاصل ما نیز وجود دارد که در کل سلامتی ما تضمین می‌شود.
اما در ویدیوی مربوط به این موضوع توضیحات بهتری خدمت شما ارائه داده‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم حتماً مشاهده کنید.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا صبرکنید...